مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 15:002023-08-23اقتصادي

امسال 115 طرح زیرساختی در شهرک های صنعتی فارس اجرا می شود


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس به تشریح اقدامات انجام شده در حوزه توسعه و تکمیل زیرساخت ها در این مجموعه پرداخت و گفت: در مجموع امسال اجرای حدود 115طرح زیرساختی برای همه شهرک های موجود در فارس، - ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس به تشریح اقدامات انجام شده در حوزه توسعه و تکمیل زیرساخت ها در این مجموعه پرداخت و گفت: در مجموع امسال اجرای حدود 115طرح زیرساختی برای همه شهرک های موجود در فارس، برنامه ریزی شده است.

سید مصطفی هاشمی چهارشنبه اول شهریور در حاشیه بازدید رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس از طرح های زیرساختی شهرک صنعتی شیراز، گفت: از ابتدای امسال تاکنون عملیات اجرایی 44طرح زیرساختی با اعتبار 148میلیارد تومان آغاز و 29پروژه با اعتبار 145میلیارد تومان در مرحله برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار قرار داده شده است.

هاشمی همچنین از برآورد 42پروژه با پیش بینی اعتبار 800 میلیارد تومان نیز خبرداد و گفت: این پروژه ها نیز در دستور کار اجرایی و انتخاب پیمانکار قرار خواهد گرفت.

او در ادامه از بهره برداری از 47طرح زیرساختی با اعتبار 63 میلیارد تومان در یک سال اخیر خبر داد و گفت: شاهد اجرای نهضت طرح های عمرانی و زیرساختی و کارگاه بزرگ عمرانی در سطح شهرک های صنعتی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 115 طرح زیرساختی در شهرک های صنعتی فارس اجرا می شود

امسال 115 طرح زیرساختی در شهرک های صنعتی فارس اجرا می شود